Bits and bites
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bits and bites

Kruip in de huid van jou karakter en breng een bezoek aan Bloody High!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Soms kan het zo zijn dat je niet kunt inloggen omdat de gebruikersnaam die je hebt gekozen al bestaat en dat je er een een punt of cijfer achter hebt gezet. Houd er rekening mee met inloggen dat het zo kan zijn dat we het leesteken hebben weggehaald.

 

 Halloween Gala.

Ga naar beneden 
+2
meggie
Kate
6 plaatsers
AuteurBericht
Kate
school medewerker
school medewerker
Kate


Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Nederland =D

RPG profiel
Partner: Love, you make me feel Iam alive again. But I don't know if that's a good feeling...

Halloween Gala. Empty
BerichtOnderwerp: Halloween Gala.   Halloween Gala. Icon_minitimewo okt 31, 2012 3:03 am


Ik draaide de bak punch perfect recht en streek mijn jurk glad. Hij was rood, mijn lievelingskleur. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Gracieus stapte ik het podium op, de hoekpunten van mijn jurk vasthoudend, en nam plaats achter de microfoon. Eigenlijk was dit niet nodig, vampiers hadden een uiterst goed gehoor. Maar we verwachtte ook andere gasten. Ik wist niet wat ik zou gaan doen al er een gevecht uitbrak tussen verschillende 'soorten' maar daarvoor hadden we gelukkig Zara. Ik schonk haar een dankbare glimlach. Ook al had ze misschien doorgaans niet zo'n spannend leven, op evenementen zoals deze konden we haar niet missen. Naast haar stond Actrid, de vrouw die met alle liefde en zorg de kantine op orde hield. Ook haar was ik dankbaar. Ik moest er niet aan denken dat ik in de pauzes bloed moest gaan verdelen over dorstige leerlingen. De persoon die ik het aller dankbaarst was, stond een stukje verderop en glimlachte bescheiden naar me. Wat hield ik toch van die lach. Het enige wat mijn dode leven weer een beetje zin gaf, op alle leerlingen na. het was mijn verloofde. het klonk gek. Ik kon het bijna niet uitspreken, zelfs niet in mijn gedachte. Ik wist dat het op een dag anders zou moeten zijn, maar voor nu was het perfect. De mooiste glimlach die ik had bewaarde ik voor hem. De tranen sprongen bijna in mijn ogen. Daan, Zara en Actrid hadden me meegeholpen dit gala tot in de puntjes uit te werken en perfect te maken en ik had geen idee hoe ik dit moest gaan verwoorden, behalve een 'bedankt.' "Ik weet niet wat ik moet zeggen..." Begon ik terwijl mijn blik langs de versieringen ging, waar zoveel prachtige dingen tussen zaten dat ik mijn ogen niet kon geloven. "Ik bedoel... Kijk om je heen!" Lachte ik. Het eerste schoolfeest op Bloody High zou in een woord perfect worden. Dat moest wel. "Bedankt." Ik wendde mijn blik tot het groepje dat mijn personeel was. "Jullie zijn de beste collega's die iemand kan hebben. Happy Halloween!" Ik begon te klappen en riep over het applaus heen; "Laat het feest beginnen!" Ik knipte met een ironische blik het rode lintje door, waar de leerlingen achter stonden te wachten en de muziek galmde de aula in.

//Meggie.






Hallo mensen, eerst wil ik even het een en ander uitleggen. Dit is namelijk een bijzondere post.
Onder mijn topic staat straks een naam, diegenen maakt een daarop aansluitende post en kiest weer een naam.
Als je wilt mag je er ook links naar je kleding of een liedje bij zetten.
Over een week sluit dit topic dus grijp je kans om te posten!
Of je mag in de Halloween sheet posten:

Code:
[table align="center" width="517" height="400" background="http://i30.servimg.com/u/f30/17/50/53/85/hallow10.jpg"][tr][td]<div style="width:200px;height:200px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:300px;"> TEKST HIER</div>
[/td][/tr][/table]

Happy Halloween!


Laatst aangepast door Kate op wo nov 07, 2012 7:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bitsandbites.actieforum.com
meggie

meggie


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 15-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : in je kast

RPG profiel
Partner:

Halloween Gala. Empty
BerichtOnderwerp: Supper leuk.   Halloween Gala. Icon_minitimewo okt 31, 2012 8:47 am

Veel te laat liep ik de feestzaal binnen.
Zenuwachtig en nogal mijn jurk frummelend.
Mijn jurk was fel roze en was schuin afgesneden.
Op een gegeven moment gaat er een golf van misselijk heid door mijn lichaam.
De deur van de zaal ging open en er liep een lange jonge vampier de zaal binnen het was een jongen en hij had blond lang haar.
Ik wilde naar hem toe lopen maar toen ik midden in de zaal was bleef ik stok stijf staan.
Hij keek me aan en ik kreeg een heel erg warm gevoel van binnen.
Zijn gedachten kwamen in mijn hoofd.
Hij zei James.
En het enige wat ik toen nog zag was een rook wolkje en hij was verdwenen.

//Bonnie.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie

Bonnie


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 20-08-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : mystic falls

RPG profiel
Partner: did you ever feel lost? stucked on a place just trying to survive

Halloween Gala. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Gala.   Halloween Gala. Icon_minitimedo nov 01, 2012 9:33 am

samen met Delano liep ik de school binnen. ik was erg benieuwd naar het feest. Delano had me vertelt dat dit het eerste feest op BH was. we liepen door de gangen. met mijn arm in die van Delano gehaakt liepen we de zaal binnen. het zag er in een keer heel anders uit. niet zoals ik het me herinnerde. er was een grote dansvloer, die al behoorlijk vol was, een podium, en een grote tafel met vegetarische hapjes zoals "gewone'' punch. ik was best wel zenuwachtig en hoopte dat geen vampier me zou bijten. ik was waarschijnlijk een van de weinige mensen op dit feest. ikk draaide mijn hoofd opzij en keek recht in Delano's bruine ogen. ook had hij er een soort van gouden glinstertjes in. het kon me niks meer schelen dat hij een weerwolf was. ik hield van hem. " ben je er klaar voor?" ik knikte en we liepen de dansvloer op. nou ja, liepen... Delano sleurde me eerder de dansvloer op en ik stribbelde niet tegen. we hadden vast de opening gemist maar dat moest maar zo zijn. er kwam een meisje naar me toe. " heey Delano. wie is je date voor vanavond?" ik keek naar Delano. " dit is Bonnie." zegt hij terwijl hij me tegen zicht aan duwde. het meisje fluisterde iets in zijn oor en liep giegelend weg. " wat zei ze tegen je?" vroeg ik nieuwsgierig. " Dat je er schitterend uit ziet" zei hij weer met die ene sexy lach waarmee hij mij veroverde. ik had een prachtige jurk aan. Delano en ik danste ongestoord verder terwijl er om ons heen misschien wel dingen gebeurde. maar dat merkte wij niet want we waren allebei verzonken in elkaars ogen.
//Desteny.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desteny

Desteny


Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 11-05-12
Woonplaats : Ergens op de wereld...

RPG profiel
Partner: Bjorn

Halloween Gala. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Gala.   Halloween Gala. Icon_minitimezo nov 11, 2012 8:04 am

Het was niet makkelijk om de kantine te vinden tussen de massa mensen die binnen waren. Dit was een speciale dag. Niet alleen schoolgenoten waren welkom. Maar verder ook kennisen en familieleden waren hartelijk welkom. Als ik nog familie overhad had ik er dolgraag een meegenomen. Maar ik was de enige in mijn familie. Ik had een uur van te voren mijn haren gekruld en ondertussen zag ik er tip en top uit. Ik kwam binnen in mijn witte galajurk. Om mijn hals hing een ketting met smaracht eraan. De edelsteentjes schitterde in het licht van de discolampen. Ik liep de grote zaal in en ik kon me meteen goed verplaatsen in de housemuziek die opstond. Ik keek om me heen naar Cheyenne maar ik kon haar niet vinden. In de verte stond Kate maar ik had geen zin om een praatje met haar te starten. Met mijn lichtroze hakjes liep ik de bar binnen. Ik leunde wat naar voren en bestelde een flesje bloed voor deze speciale gelegenheid. Ik liep naar een tafeltje en zette mijn flesje erop. Ik keek om me heen. Iedereen was druk bezig met praten en iedereen stond wel bij iemand. Maar ik stond in mijn eendje. Niemand om me heen. Ik keek wat rond en liep tenslotte de dansvloer op. Ik begon een beetje te dansen maar je merkte wel dat ik dit niet vaker deed. Ik bewoog me over de dansvloer en ik begon steeds losser te bewegen. Ik botste tegen een meisje aan die van schrik haar glas bloed liet vallen. Ze draaide zich verschrikt om en toen zag ik wie het was!

//Matthew



Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 08-11-12
Woonplaats : Utrecht

RPG profiel
Partner: Single

Halloween Gala. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Gala.   Halloween Gala. Icon_minitimezo nov 11, 2012 8:25 am

Ik liep de hal in met een biertje in mijn hand. Ik had eens zin om lekker dronken te worden. Dit was mijn 3e glaasje en tussen de glaasjes door had ik al een ommetje gemaakt rond de school. Ik voelde me al lichter in mijn hoofd worden. Dus de alchole begon eindelijk toe te slaan. Mijn ogen vielen meteen op een meisje met blonden haren toen ik de kantine in kwam. ze stond te swingen op de dansvloer en ze leek er goed mee overweg te kunnen. Ik probeerde haar van dichterbij te bekijken zodat ik haar beter kon zien. Mijn ogen waren niet van haar af te houden. Ik zag hoe ze tegen een ander meisje botste en ze leken goed bevriend te zijn want ze gaf het meisje een uitbundige knuffel. Ik was helemaal vergeten dat ik door hier te staan de weg tussen de hal en de kantine versperde. Ik liep voorzichtig op haar af en nam mezelf voor om haar aan te spreken. Voorzichtig tikte ik haar aan waarbij ze zich omdraaide. Ik zag haar ogen van dichtbij en ik wist bijna niks te zeggen. "Ehm... Ik, ik ... wil je misschien, misschien een, zo'n beetje met me dansen?" Zo, die zin ging er ook vlekkeloos uit. Ze keek me verbaast aan en stootte vervolgens haar vriendin naast haar in de rug. Die ondertussen bezig was met het buffet. Ze fluisterde eerst wat in haar oor waarvan ik echt de kriebels kreeg. Ik vroeg me continu af waarover ze het hadden. Ik stond daar maar een beetje ongemakkelijk. Wachtend tot ze zou antwoorden. "Jahoor!" zei ze met een glimlach. We schoven de dansvloer op en begonnen te dansen. Het was dan wel weer zo toevallig dat er een slownummer op kwam. Ik legde mijn hand op haar schouder. Ze pakte mijn hand en legde die op haar heup. "Die hoort hier gekkie, heb je nog nooit geschuifeld?"'Nee, maar ik verwacht dat je me dat nu gaat leren!" Ze begon te lachen en legde haar soepele handen op mijn schouder. "Kijk, je doet je rechtervoet hier. En deze voet dan hier, snap je?" Ik knikte voorzichtig en daar gingen we dan. Ik keek continu naar de grond om te kijken of ik niet op haar voeten ging staan. Uiteindelijk vertrouwde ik mezelf en keek ik haar aan. "zie je, dit gaat wel." zei ze.

//iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace

Grace


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 04-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in hell

RPG profiel
Partner: I'am not available for that. I am a heartbreaker anyway.

Halloween Gala. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Gala.   Halloween Gala. Icon_minitimema nov 12, 2012 9:07 am

Overal om me heen waren stelletjes aan het dansen toen ik, te laat voor de opening, de rode loper op kwam lopen. De dikke, rode stof onderbrak het vaste, tikkende patroon van mij zilveren hakken. Ik rolde met mijn ogen toen er een slow nummer op gezet werd en iedereen klef ging doen. Het verbaasde me dat vrijwel iedereen aan het dansen was, wat betekend dat zelfs vampiers een greintje gevoel hadden. Hoofden draaide zich in mijn richting. Misschien omdat ik laat was en iedereen mijn hakken hoorde, misschien omdat ze mijn aanwezigheid voelde of de logische verklaring, dat mijn outift iets opviel tussen alle donkere kleuren. Mijn ijzige blik staarde terug, zodat de meeste deden alsof ze druk bezig waren met andere dingen. Ik probeerde niet naar de tekst van het nummer te luisteren, ik had een hekel aan liedjes waar te romantisch op gedanst kon worden. Op het moment dat ik naar de 'vegetarische' tafel liep en een bekertje punch voor mezelf inschonk, kwam er een jongen binnen. Op zich niets bijzonders, maar ik richtte mijn blik naar hem toe en op het moment dat ik zijn ogen zag, rolde er een koude rilling over mijn rug. Mijn ogen draaide terug naar mijn bekertje punch en weer naar hem. Wie was hij? Een vampier. Ik kreeg kippenvel en kieperde mijn bekertje in de vuilnisbak naast de tafel. Ik voelde dat er iets verkeerd was, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. Toen ik hem een groen flesje naar binnen zag werken kwam ik tot de conclusie dat hij waarschijnlijk dronken was. Ik haalde diep adem en wreef de kleine bultjes op mijn arm weg. Het nummer veranderde. Het lukte me niet meer om niet naar de tekst te luisteren dus liep ik naar de dansvloer en mengde me tussen de menigte, ook al voelde ik me niet op mijn gemak.

//Anyone.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Halloween Gala. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween Gala.   Halloween Gala. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Halloween Gala.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bits and bites :: school :: De kantine-
Ga naar: